এইখন মাথোঁ চিনেমা বা বোলছবি নহয়। এইয়া প্ৰেমৰ এক বিচিত্ৰ ৰূপৰ অনুভৱ।
প্ৰেম অন্ধ বুলি কোৱা হয় কাৰণ সঁচা প্ৰেমত কোনো ভেদাভেদ নাথাকে, আনে কি ভাবিব তাক ভবা নাযায়। ইয়াত দেখুওৱা হৈছে সুমনৰ নিৰ্মালীৰ প্ৰতি সৰল প্ৰেমৰ এখন পবিত্ৰ প্ৰেমৰ ছবি। তেওঁ নিৰ্মালীৰ প্ৰেমত ইমানেই অন্ধ হৈ পৰিল যে যি কোনো উপায়ে 'বা' জনীক সন্তুষ্ট কৰিবলৈ অপ্রান চেষ্টা চলাবলৈ ধৰিলে। নিৰ্মালীক ভাল লগাবলৈ বিভিন্ন যুতিৰে মাংস ৰান্ধি বা কোনো ঠাইলৈ লৈ গৈ বেলেগ বেলেগ ধৰণৰ ৰন্ধা খুৱাবলৈ ধৰিলে।
সদাই খোৱা মাংসৰ পিছত নৰমাংসৰ প্ৰতি নিৰ্মালিৰ আশক্তি হোৱাটো সুমনে সৃষ্টি কৰিছিল নিজৰ দেহৰ মাংস দি। সেই মাংসৰ সোৱাদে নিৰ্মালিক এক অনাবিল অনুভূতিৰ মাজলৈ লৈ গৈছিল, যত তেওঁ সুমনৰ প্ৰেম উপলব্ধি কৰিছিল।
পৃথিৱীৰ বহুতো নিদৰ্শন আমি জানো য'ত প্ৰেমৰ কাৰণে ইজনে সিজনে একেলগে মৃত্যুক আকোৱালি লয়, প্ৰেমৰ বাবে স্বামী স্ত্ৰীৰ মাজৰ সম্পৰ্কত কোনো মৰ্য্যদা নাথাকে, নিজৰ আত্মীয় স্বজনকো বিশ্বাসঘাটকতা কৰা হয়, তেন্তে নিজৰ দেহৰ এটুকুৰা মাংস প্ৰেমিকাক খুৱাব পৰাটো অন্য এক প্ৰেমৰ নিদৰ্শন বুলি মই ভাবো। ইয়াৰ পৰা বুজা যায় প্ৰেম অন্ধ, প্ৰেম স্বৰ্গীয় আৰু প্ৰেম শক্তিশালী।
যেনেকৈ সমাজৰ কিছুমান নিষিদ্ধ কাম যেনে সৰু সৰু লৰা ছোৱালীক যৌন অত্যাচাৰ, মাক দেউতাকৰ প্ৰতি নিষ্ঠুৰ ব্যৱহাৰ, মানসিক আৰু শাৰীৰিক যন্ত্ৰণাৰ বলি হোৱা, ঘৰে ঘৰে পৰিলক্ষিত হয় কিন্তু বেছি ভাগে নীৰৱ দৰ্শক কিয়? সমাজৰ ভয়, মানুহে কি কব? মাত্ৰ সীমিত মানুহে হে এইবোৰ কথা মুক্ত ভাবে কবলৈ সাহ কৰে। ঠিক তেনেকৈ 'আমিষ'ত দেখুওৱা সুমনৰ ভাল পোৱাই নিৰ্মালীক সন্তুষ্ট কৰিবলৈ কৰা অপ্ৰান চেষ্টাক কিছুমানে ভাল চকুৰে চাব পৰা নাই, আকৌ, 'মানুহে কি কব?'
সমাজত হোৱা অন্যায় অবিচাৰ বোৰ নিৰবে মানি লোৱা বহু লোকেই আছে, তেওঁলোকৰ মাজৰে কোনোবাই নৰমাংস খোৱাটো ভাল ভাবে লব নোৱাৰাতো একো আচৰিত কথা নহয়
"প্ৰেম" কি তাক উপলব্ধি কৰিব পৰা সকলে হে এই ছবিখন বুজি পাব। সেই দৃষ্টিভংগী সকলোৰে মাজত নাথাকে, ইয়াত কাৰো দোষ নাই। আমি জোৰ কৈ যেনেকৈ কাকো একো কাম কৰাব নোৱাৰোঁ, তেনেকৈ বিভিন্ন জনৰ দৃষ্টিভংগী সলনি কৰিব নোৱাৰোঁ।
ভাস্কৰ হাজৰিকা ৰ ছবিখনৰ এই বলিষ্ঠ পদক্ষেপক মই সমৰ্থন কৰোঁ।
আমি আজি গৌৰৱান্বিত কাৰণ ভাস্কৰ হাজৰিকাৰ 'আমিষ' ছবিখনে প্ৰায় গোটেই পৃথিৱীৰ ছবি জগতত খলকনি তোলাৰ লগতে বহু প্ৰসংশা বুতলিবলৈ সক্ষম হৈছে।
- অনুৰাধা বৰুৱা (received by the team on WhatsApp)
প্ৰেম অন্ধ বুলি কোৱা হয় কাৰণ সঁচা প্ৰেমত কোনো ভেদাভেদ নাথাকে, আনে কি ভাবিব তাক ভবা নাযায়। ইয়াত দেখুওৱা হৈছে সুমনৰ নিৰ্মালীৰ প্ৰতি সৰল প্ৰেমৰ এখন পবিত্ৰ প্ৰেমৰ ছবি। তেওঁ নিৰ্মালীৰ প্ৰেমত ইমানেই অন্ধ হৈ পৰিল যে যি কোনো উপায়ে 'বা' জনীক সন্তুষ্ট কৰিবলৈ অপ্রান চেষ্টা চলাবলৈ ধৰিলে। নিৰ্মালীক ভাল লগাবলৈ বিভিন্ন যুতিৰে মাংস ৰান্ধি বা কোনো ঠাইলৈ লৈ গৈ বেলেগ বেলেগ ধৰণৰ ৰন্ধা খুৱাবলৈ ধৰিলে।
সদাই খোৱা মাংসৰ পিছত নৰমাংসৰ প্ৰতি নিৰ্মালিৰ আশক্তি হোৱাটো সুমনে সৃষ্টি কৰিছিল নিজৰ দেহৰ মাংস দি। সেই মাংসৰ সোৱাদে নিৰ্মালিক এক অনাবিল অনুভূতিৰ মাজলৈ লৈ গৈছিল, যত তেওঁ সুমনৰ প্ৰেম উপলব্ধি কৰিছিল।
পৃথিৱীৰ বহুতো নিদৰ্শন আমি জানো য'ত প্ৰেমৰ কাৰণে ইজনে সিজনে একেলগে মৃত্যুক আকোৱালি লয়, প্ৰেমৰ বাবে স্বামী স্ত্ৰীৰ মাজৰ সম্পৰ্কত কোনো মৰ্য্যদা নাথাকে, নিজৰ আত্মীয় স্বজনকো বিশ্বাসঘাটকতা কৰা হয়, তেন্তে নিজৰ দেহৰ এটুকুৰা মাংস প্ৰেমিকাক খুৱাব পৰাটো অন্য এক প্ৰেমৰ নিদৰ্শন বুলি মই ভাবো। ইয়াৰ পৰা বুজা যায় প্ৰেম অন্ধ, প্ৰেম স্বৰ্গীয় আৰু প্ৰেম শক্তিশালী।
যেনেকৈ সমাজৰ কিছুমান নিষিদ্ধ কাম যেনে সৰু সৰু লৰা ছোৱালীক যৌন অত্যাচাৰ, মাক দেউতাকৰ প্ৰতি নিষ্ঠুৰ ব্যৱহাৰ, মানসিক আৰু শাৰীৰিক যন্ত্ৰণাৰ বলি হোৱা, ঘৰে ঘৰে পৰিলক্ষিত হয় কিন্তু বেছি ভাগে নীৰৱ দৰ্শক কিয়? সমাজৰ ভয়, মানুহে কি কব? মাত্ৰ সীমিত মানুহে হে এইবোৰ কথা মুক্ত ভাবে কবলৈ সাহ কৰে। ঠিক তেনেকৈ 'আমিষ'ত দেখুওৱা সুমনৰ ভাল পোৱাই নিৰ্মালীক সন্তুষ্ট কৰিবলৈ কৰা অপ্ৰান চেষ্টাক কিছুমানে ভাল চকুৰে চাব পৰা নাই, আকৌ, 'মানুহে কি কব?'
সমাজত হোৱা অন্যায় অবিচাৰ বোৰ নিৰবে মানি লোৱা বহু লোকেই আছে, তেওঁলোকৰ মাজৰে কোনোবাই নৰমাংস খোৱাটো ভাল ভাবে লব নোৱাৰাতো একো আচৰিত কথা নহয়
"প্ৰেম" কি তাক উপলব্ধি কৰিব পৰা সকলে হে এই ছবিখন বুজি পাব। সেই দৃষ্টিভংগী সকলোৰে মাজত নাথাকে, ইয়াত কাৰো দোষ নাই। আমি জোৰ কৈ যেনেকৈ কাকো একো কাম কৰাব নোৱাৰোঁ, তেনেকৈ বিভিন্ন জনৰ দৃষ্টিভংগী সলনি কৰিব নোৱাৰোঁ।
ভাস্কৰ হাজৰিকা ৰ ছবিখনৰ এই বলিষ্ঠ পদক্ষেপক মই সমৰ্থন কৰোঁ।
আমি আজি গৌৰৱান্বিত কাৰণ ভাস্কৰ হাজৰিকাৰ 'আমিষ' ছবিখনে প্ৰায় গোটেই পৃথিৱীৰ ছবি জগতত খলকনি তোলাৰ লগতে বহু প্ৰসংশা বুতলিবলৈ সক্ষম হৈছে।
- অনুৰাধা বৰুৱা (received by the team on WhatsApp)
No comments:
Post a Comment