প্ৰসংগ: আমিষ
'চিনেমা' বহুত চাইছোঁ, ভাল ছবিৰ প্ৰতি এৰাব নোৱাৰা টান এটা আছে, যেন ক'ব নোৱাৰা এক 'ভোক'। কলেজীয়া দিনত, বা বিশ্ববিদ্যালয়ত পঢ়ি থকা সময়ছোৱাত, প্ৰতিদিনে দুই তিনিখন ছবি চাইছিলো। মনৰ সৃষ্টিশীলতা প্ৰকাশৰ যিমানবোৰ মাধ্যম আছে, তাৰে ভিতৰত এইটো মোৰ সবাতোকৈ প্রিয়। হয়তো, ভাৱ প্ৰকাশৰ স্বাধীনতা এই মাধ্যমত বেছি, সেইবাবেই।
● আমিষ; ছবিখন যোৱাকালিয়ে চালোঁ। শব্দবোৰহে যুগুতাব পৰা নাছিলোঁ, কি লিখিম, কি বুজাম। এইধৰণৰ ছবিৰ সৃষ্টি খুব কমেই হয়।
● ছবিখন 'প্ৰতীক'ৰে ভৰপূৰ। অন্ততঃ মোৰ তেনেকুৱাই লাগিল। ঠাইবিশেষে পৰিচালকে কিছুমান সৰু-সৰু বস্তু এনেকৈ তুলি ধৰিছে যে তাৰ অন্তৰ্নিহিত অৰ্থ হয়তো ব্যক্তিবিশেষে ভিন্ন হ'ব। সমমিতিৰ কি প্ৰয়োগ! অসমীয়া চিনেমাত নিঃসন্দেহে আগেয়ে হোৱা নাই।
● লিমা দাস, অৰ্ঘ্যদীপ বৰুৱা আৰু নিতালি দাসৰ অভিনয়ৰ গভীৰতা বুজাসকলে বুজিব। বেছিকৈ ক'বলৈ গ'লে 'স্পইলাৰ' দিয়াৰ দৰেহে হ'ব, থাকক। মুঠতে, এইখিনিতেই শব্দৰ অভাৱ ঘটিছে।
ভাস্কৰ হাজৰিকাৰ ওপৰত সন্দেহ নাছিল, 'কথানদী' চোৱাৰে পৰা তেওঁৰ অনুৰাগী।
তথাপি, তেওঁক আকৌ পৰি নমস্কাৰ।
● ইলিয়াছ দাৰ চেম্বাৰত বহি সুমনে দেখা সপোনটোৰ পৰা মই ওলাব পৰা নাই। 'ভিজুৱেল ট্ৰিপ' বোলা বস্তু এটা যে আছে, ঠিক তেনেকুৱাই আছিল সেইটো।
● আনে যিয়েই কওক, মোৰ বাবে 'আমিষ' প্ৰেমৰ ছবি। অদ্ভুত, আচৰিত আৰু আচহুৱা প্ৰেমৰ ছবি। নিষ্কাম প্ৰেমৰ দৃষ্টিনন্দন উপস্থাপন। 'লাঞ্চবক্স' চাইছে নহয়, ধৰি লওক সেইখন ষ্টেনলী কুব্ৰিক, লাৰ্চ ভন তায়াৰ আৰু শ্ৰীৰাম ৰাঘৱনে একেলগে মিলি তৈয়াৰ কৰিছে। 'আমিষ' ঠিক তেনেকুৱাই।
সমাজৰ তথাকথিত নিয়ম-নীতিৰ পৰা বহুত নিলগত। এখন বলিষ্ঠ আৰু সাহসী ছবি।
● "ভোক আৰু প্ৰেমৰ বাবে আপুনি কিমান দূৰলৈ যাব পাৰে?"
'আমিষ' চাওক, বুজাব নোৱাৰাকৈ এখন ধুনীয়া ছবি।
আৱহ সংগীতৰ সুমধুৰ ৰাগীত মাতাল নোহোৱাকৈ নোৱাৰিব। প্ৰেক্ষাগৃহৰ পৰা এতিয়ালৈকে মন কেৱল দোলন গতিত............
এইখন সৰ্বকালৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠৰ তালিকাত আহিব। লিখি ৰাখক।
https://www.facebook.com/realityisdissappointing/photos/a.2792355470806139/3231311726910509/?type=3&theater
'চিনেমা' বহুত চাইছোঁ, ভাল ছবিৰ প্ৰতি এৰাব নোৱাৰা টান এটা আছে, যেন ক'ব নোৱাৰা এক 'ভোক'। কলেজীয়া দিনত, বা বিশ্ববিদ্যালয়ত পঢ়ি থকা সময়ছোৱাত, প্ৰতিদিনে দুই তিনিখন ছবি চাইছিলো। মনৰ সৃষ্টিশীলতা প্ৰকাশৰ যিমানবোৰ মাধ্যম আছে, তাৰে ভিতৰত এইটো মোৰ সবাতোকৈ প্রিয়। হয়তো, ভাৱ প্ৰকাশৰ স্বাধীনতা এই মাধ্যমত বেছি, সেইবাবেই।
● আমিষ; ছবিখন যোৱাকালিয়ে চালোঁ। শব্দবোৰহে যুগুতাব পৰা নাছিলোঁ, কি লিখিম, কি বুজাম। এইধৰণৰ ছবিৰ সৃষ্টি খুব কমেই হয়।
● ছবিখন 'প্ৰতীক'ৰে ভৰপূৰ। অন্ততঃ মোৰ তেনেকুৱাই লাগিল। ঠাইবিশেষে পৰিচালকে কিছুমান সৰু-সৰু বস্তু এনেকৈ তুলি ধৰিছে যে তাৰ অন্তৰ্নিহিত অৰ্থ হয়তো ব্যক্তিবিশেষে ভিন্ন হ'ব। সমমিতিৰ কি প্ৰয়োগ! অসমীয়া চিনেমাত নিঃসন্দেহে আগেয়ে হোৱা নাই।
● লিমা দাস, অৰ্ঘ্যদীপ বৰুৱা আৰু নিতালি দাসৰ অভিনয়ৰ গভীৰতা বুজাসকলে বুজিব। বেছিকৈ ক'বলৈ গ'লে 'স্পইলাৰ' দিয়াৰ দৰেহে হ'ব, থাকক। মুঠতে, এইখিনিতেই শব্দৰ অভাৱ ঘটিছে।
ভাস্কৰ হাজৰিকাৰ ওপৰত সন্দেহ নাছিল, 'কথানদী' চোৱাৰে পৰা তেওঁৰ অনুৰাগী।
তথাপি, তেওঁক আকৌ পৰি নমস্কাৰ।
● ইলিয়াছ দাৰ চেম্বাৰত বহি সুমনে দেখা সপোনটোৰ পৰা মই ওলাব পৰা নাই। 'ভিজুৱেল ট্ৰিপ' বোলা বস্তু এটা যে আছে, ঠিক তেনেকুৱাই আছিল সেইটো।
● আনে যিয়েই কওক, মোৰ বাবে 'আমিষ' প্ৰেমৰ ছবি। অদ্ভুত, আচৰিত আৰু আচহুৱা প্ৰেমৰ ছবি। নিষ্কাম প্ৰেমৰ দৃষ্টিনন্দন উপস্থাপন। 'লাঞ্চবক্স' চাইছে নহয়, ধৰি লওক সেইখন ষ্টেনলী কুব্ৰিক, লাৰ্চ ভন তায়াৰ আৰু শ্ৰীৰাম ৰাঘৱনে একেলগে মিলি তৈয়াৰ কৰিছে। 'আমিষ' ঠিক তেনেকুৱাই।
সমাজৰ তথাকথিত নিয়ম-নীতিৰ পৰা বহুত নিলগত। এখন বলিষ্ঠ আৰু সাহসী ছবি।
● "ভোক আৰু প্ৰেমৰ বাবে আপুনি কিমান দূৰলৈ যাব পাৰে?"
'আমিষ' চাওক, বুজাব নোৱাৰাকৈ এখন ধুনীয়া ছবি।
আৱহ সংগীতৰ সুমধুৰ ৰাগীত মাতাল নোহোৱাকৈ নোৱাৰিব। প্ৰেক্ষাগৃহৰ পৰা এতিয়ালৈকে মন কেৱল দোলন গতিত............
এইখন সৰ্বকালৰ সৰ্বশ্ৰেষ্ঠৰ তালিকাত আহিব। লিখি ৰাখক।
https://www.facebook.com/realityisdissappointing/photos/a.2792355470806139/3231311726910509/?type=3&theater
No comments:
Post a Comment